کارلو آنجلوتی رمز پیروزی در ال‌ کلاسیک و را صبور بودن می‌داند و اینکه بدون عجله و انجام کارهای عجیب و غریب، نمایشی کامل ارائه دهند.

آنجلوتی: فردا نباید دست به کارهای دیوانه‌وار بزنیم
به گزارش قدس آنلاین، رئال مادرید فردا در نوکمپ و از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف بارسلونا خواهد رفت و برای رفتن به فینال باید شکست 0-1 بازی رفت را جبران کند. رئال در سه بازی متوالی اخیر خود برابر بارسا مغلوب شده و باید دید فردا چه خواهد کرد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی در مورد دشواری انتخاب ترکیب اصلی تیمش گفت: «قطعا کار ساده‌ای نیست. در خط میانی کروس و مودریچ بی‌جانشین هستند ولی به این معنا نیست که فردا قطعا در ترکیب ثابت خواهند بود. در تیم بازیکنان بزرگ و بی‌جانشین زیادی دارم ولی در نهایت باید یازده بازیکن را به زمین بفرستم. همچنین باید به نیروهای تقویتی روی نیمکت هم فکر کنم. بازیکنانی که بتوانند با ورود به زمین ورق را برگردانند. مهم نیست بازی را از ابتدا شروع کنید، مهم این است که هر زمان به زمین بروید، تاثیرگذار باشید.»

تیم داوری بازی: «من فقط به بازی فکر می‌کنم و نه به داوران. هدفم این است که تیم را به بهترین شکل برای بازی فردا مهیا کنم.»

اهمیت ال‌کلاسیکو: «برای من همیشه ال‌کلاسیکو مهم‌ترین بازی بوده و می‌دانم که برای هواداران و بازیکنان نیز این بازی بیشترین اهمیت را دارد. دو تیم سال‌هاست رقابت بزرگی دارند. فردا این شانس را داریم تا با برتری برابر رقیب دیرینه راهی فینال کوپا دل ری شویم.»

ترکیب احتمالی: «شاید ترکیب بازی قبلی برابر وایادولید تکرار شود ولی هر بازی داستان خودش را دارد و چون در یک بازی تیم خوب نتیجه گرفته، دلیل بر این نیست که ترکیب اصلی در بازی بعدی نیز یکسان باشد. در دو بازی اخیر که برابر بارسا شکست خوردیم، فاصله‌ای تا پیروزی نداشتیم. شاید ترکیب اصلی بازی فردا کاملا متفاوت با بازی با وایادولید باشد و شاید هم نه. یازده بازیکن آماده فردا کار را از ابتدا شروع خواهند کرد.»

قرار دادن بازیکنان جوان و با قدرت بدنی بالا در ترکیب: «واضح است که در چنین بازی‌هایی، قدرت بدنی و انرژی بالا اهمیت زیادی دارد. برای یک ضدحمله سریع در دقایق پایانی، شما به بازیکنان جوان و شاداب نیاز دارید که توان بدنی بالایی دارند. البته فشار در ال‌کلاسیکو زیاد است و  نباید تجربه بازیکنان قدیمی را نیز نادیده گرفت.»

وینگرهای چپ و راست رئال: «در سمت چپ با وینیسیوس کمترین مشکل و دغدغه را داریم ولی در سمت راست که رودریگو گزینه اول است، والورده هم می‌تواند بازی کند و البته او خصوصیاتی متفاوت دارد و بر خلاف رودریگو به میانه زمین نزدیک‌تر است. بسته به شرایط وینگرها در روز بازی می‌توان از آنها انتظارات بیشتری در فاز تهاجمی داشت.»

شانس پیروزی: «ما بازی رفت را باخته‌ایم و طبعا فردا حمله خواهیم کرد تا پیروز شویم. بازی نزدیکی می‌شود و جزئیات تعیین کننده خواهند بود. باید با و بدون توپ یک نمایش کامل ارائه دهیم و برای رسیدن به گل صبور باشیم. نباید دست به کارهای دیوانه‌وار بزنیم و هیچ نیازی به عجله نیست. ممکن است دقیقه 5 گل بزنیم و سپس دو گل دریافت کنیم.»

نگرانی بابت اتمام قرارداد چند بازیکن بزرگ تیم: «من هر روز با آن‌ها در تمرینات در حال کار کردن هستم و می‌بینم که کاملا روی بازی‌های پیش رو تمرکز دارند. من بعید می‌دانم این قضیه روی کیفیت بازی آن‌ها تاثیر منفی بگذارد و آن‌قدر هم حرفه‌ای هستند که نیاز به توصیه من نداشته باشند.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.