رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی و کشفیات ۵۹۵ میلیارد ریالی انواع جرایم اقتصادی در نوروز سال جاری خبر داد.

دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد محمدپور از دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی و کشف بیش از ۵۹۵ میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر استان مازندران در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز (سوخت، دام و …) و جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و…) شدند.

وی افزود: ارزش کشفیات مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۹۵ میلیارد ریال برآورد شد و همچنین در این راستا ۱۰۱ متهم نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، کارآگاهان پلیس اقتصادی تعداد ۹۳ فقره پرونده در راستای جرایم اقتصادی تشکیل شد.

وی در ادامه بیان داشت: کشفیات شامل احتکار، اخلال در نظام اقتصادی، فرآورده نفتی قاچاق، دام سبک و سنگین قاچاق و سایر کشفیات قاچاق در عناوین مختلف بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره در سال جاری آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و مبارزه با هر گونه جرایم اقتصادی و مبارزه بلا قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های کاری و مأموریتی این پلیس دانست.

سرهنگ محمد محمدپور از هموطنان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی در این راستا، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.