معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۲۸۰ کاروان از طریق مرزهای زمینی و هوایی راهی عتبات عالیات شدند.

بیش از ۱۱ هزار نفر از ابتدای سال راهی عتبات عالیات شدند

حمیدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهارکرد: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۱۲ هزار نفر برای اعزام در ایام ماه مبارک رمضان در سامانه عتبات این سازمان نام نویسی کرده که بخشی از آنها به عتبات عالیات اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه سفرهای سالجاری به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان تغییراتی در خصوص مدت زمان اقامت دارد، اظهار داشت: برهمین اساس سفرهای اعزامی برای زیارت ائمه اطهار در عراق در قالب ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۴ شب برنامه ریزی و اعمال می شود.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه سفرهای با اقامت ۱۴ شب بنا به درخواست زائران برای استانهای یزد و کرمان در نظر گرفته شده، ادامه داد: اعزام زائران استان یزد به صورت هوایی و استان کرمان در قالب زمینی و هوایی انجام می گیرد.

محمدی با تاکید بر اینکه هزینه های اعزام زائران به عتبات عالیات نسبت به ایام نوروز ۱۵ درصد کاهش دارد، افزود: هزینه اعزام ۱۴ شب از فرودگاه یزد به عتبات عالیات با توجه به مدت اقامت و کیفت و نوع ارائه خدمات حدود ۱۷ میلیون تومان است.

به گفته وی، هزینه اعزام هوایی از مبدا تهران به عتبات عالیات نیز با اقامت ۶ و ۷ شب بنا به نوع ارائه خدمات و هتل محل اسکان ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان الی ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

معاون امور عتبات حج اظهار داشت: برهمین اساس برای سفرهای زمینی در قالب ۶ و ۷ شب از مبدا تهران هزینه در نظر گرفته شده از ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان الی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بنا به نوع درخواست زائران و کیفیت ارایه خدمات مورد نظر هزینه خواهد داشت.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: البته بنا به تقاضای چند گروه نیز که از امکانات و کیفت بالاتری در قالب اسکان و غیره برخوردار بودند مبالغ هزینه بیشتر از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.