نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت، علوم ومعارف دینی به همراه نمایشگاه تخصصی حج و زیارت و ملزومات سفر در شیراز شروع به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت در شیراز

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس چهارشنبه ۱۶ فروردین در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه‌ها در مساحت ۴ هزار متر مربعی سالن‌های نرگس و بهار برپا شده است.

نهاوندی با بیان اینکه برای برپایی این نمایشگاه هیچ هزینه‌ای دریافت نشده است، ادامه داد:با توجه به اینکه در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان هستیم، هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها جریان‌سازی فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اضافه کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان فارس و کشور، اطعام حسنی و توزیع افطاری از برنامه‌هایی است که همزمان با برگزاری این نمایشگاه ها در سالن حافظ سایت نمایشگاهی فارس برگزار می‌شود.

نهاوندی ادامه داد: تلاش شده است با حضور گروه‌های هنری و مذهبی و کارشناسان کار بلد در این حوزه‌ها، مباحث انس با قرآن و آموزش‌های اعتقادی برای کودکان هم ارائه شود.

او ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه قرآن، عترت و علوم و معارف دینی، نمایشگاه تخصصی حج و زیارت و تجهیزات محافل و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف عرضه و معرفی محصولات مشاغل خانگی در سالن سرو این سایت برپا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: علاقه مندان می‌توانند تا روز شنبه ۱۹ فرودین ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.