تهران- ایرنا- سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در سخنانی به محاکمه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده اشاره و تاکید کرد: مسکو در امور واشنگتن دخالت نمی‌کند.

لاوروف: مسکو در امور واشنگتن دخالت نمی‌کند

وزیر خارجه روسیه که عصر چهارشنبه در شبکه یک تلویزیون روسیه صحبت می‌کرد، در پاسخ به مجری برنامه «مسکو.کرملین.پوتین» که نظر وی را درباره محاکمه ترامپ جویا شده بود، تصریح کرد: ما در این موضوع دخالت نمی‌کنیم.

وی افزود: آن‌طور که من‌می‌بینم، آنها بدون ما خوب هستند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین نیز عصر چهارشنبه از اظهارنظر درباره روند دادگاه ترامپ خودداری کرد.

پسکوف تاکید کرد: مسکو به هیچ وجه مداخله در امور داخلی ایالات متحده را قابل قبول نمی‌داند و انتظار دارد واشنگتن نیز به همین ترتیب عمل کند.

رئیس جمهور جنجالی سابق آمریکا در حالی‌که هرگز باور نمی‌کرد، چهارم آوریل/ ۱۵ فروردین به اتهام پنهانکاری و پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ درباره روابطش، در دادگاه منتهن حضور یافت و پس از حدود یک ساعت، با ۳۴ فقره اتهام، از این دادگاه کیفری خارج شد.

ترامپ تمامی این ۳۴ فقره اتهام را در دادگاه رد و خود را بی گناه اعلام کرده است. رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مسیر حضور در دادگاهش گفت: محاکمه من خیلی غیر واقعی به نظر می‌رسد. آنها قصد دارند من را دستگیر کنند. نمی‌توان باور کرد که این اتفاق در آمریکا رخ می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.