مدیرکل  بحران استان تهران با هشداری اعلام کرد : طبق پیش بینی‌های هواشناسی طی روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه شاهد وزش باد شدید در پایتخت خواهیم بود.

هشدار مدیریت بحران استان تهران/ تداوم باد شدید روزهای شنبه و یکشنبه در پایتخت

به گزارش قدس آنلاین حامد یزدی مهر مدیرکل بحران استان تهران روز جمعه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد باد شدید در استان خبر داد و اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های هواشناسی طی روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه شاهد وزش باد شدید در پایتخت خواهیم بود.

یزدی مهر در خصوص احتمال آسیب سازه‌های موقت، شکستن درختان هشدار داد و گفت: به همه شهروندان توصیه می‌شود از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال، استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه نسبت به نفوذ و گسترش گرد و خاک انتقالی هشدار داد و عنوان داشت: با این پدیده کاهش کیفیت هوا و دید را خواهیم داشت توصیه اکید و مداوم مدیریت بحران عدم تردد بیماران تنفسی و سالمندان به هنگام صدور هشدارها در فضای باز است.

وی گفت: به کشاورزان استان تهران تهران توصیه می‌شود نسبت به محافظت از محصولات و تأسیسات کشاورزی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

یزدی مهر از آماده باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و اظهار داشت: آمادگی ارگان‌های ذیربط ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.