معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با شب‌های قدر، بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان از مراسم احیا میزبانی می‌کنند.

بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص زنجان از مراسم احیا میزبانی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام موسی موسوی افزود: مراسم عزاداری و احیای شب های قدر با حضور سخنرانان، مداحان و دعاخوانان مطرح برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی گفت: از عموم مردم استان دعوت می کنیم ضمن رعایت اصول بهداشتی، به همراه خانواده در این اماکن مقدس حضور یابند و از فرصت بهره گیری از رحمت و برکات خداوند متعال در این شب‌های سرنوشت ساز استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: حسینیه اعظم، زینبیه اعظم، امامزاده سید ابراهیم (ع)، امامزاده محمد حاج سیران در شهرستان زنجان، بقعه حضرت قیدار نبی (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) سجاس در شهرستان خدابنده، امامزادگان هاشم و عوف (ع) شهر آببر طارم، امامزاده یعقوب (ع) صائین قلعه و امامزاده اسماعیل (ع) در شهرستان ابهر میزبان زائران و روزه داران ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر هستند.

وی ادامه داد: همچون سالهای گذشته، امسال نیز ۱۰ بقعه و امامزاده شاخص استان، میزبان اجرای طرح ضیافت بهاری است که از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا دوم اردیبهشت سال‌ جاری ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.