استاندار لرستان گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و وقوع بخشی از بارندگی‌ها در این سامانه بارشی جدید وضعیت استان طی ساعات آینده فوق العاده است.

وضعیت لرستان طی ساعات آینده فوق العاده است

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق پرخطر و پل در حال ساخت شهدای معمولان (ابراهیم آباد) و آبشار افرینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و سطح قرمز در برخی از مناطق استان در پی بارندگی‌ها، تمام نهادها و ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه به افزایش سطح نزولات آسمانی در شبانه روز آینده و احتمال طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب ساکنان حریم و حاشیه رودخانه‌ها که در معرض تهدید هستند با هوشیاری به موقع به مکان امن منتقل شوند.

استاندار لرستان گفت: در پی هشدارهای سازمان هواشناسی کشور در سطح استان اطلاع رسانی کامل صورت گرفته و انتظار می‌رود مردم از مکان‌ها و مناطق پرخطر و بحرانی فاصله گرفته و حتی المقدور از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

وی تصریح کرد: امروز با حضور در شهر معمولان با بازدید از بخش‌ها و مناطق مخاطره آمیز از جمله پل در حال احداث شهدای این شهر و روستای افرینه موقعیت آن بررسی و با وجود بخشی از بارش‌ها و شدت گرفتن آن در ساعت‌های آینده و قرار گرفتن در وضعیت هشدار تمهیدات لازم در نقاط مختلف استان اندیشیده شده است.

زیویار یادآورشد: با برگزاری جلسه‌های مدیریت بحران در شهرستان پل‌دختر تمهیدات لازم اندیشیده شده و تدابیر حفاظتی و پیشگیرانه در شهرستان معمولان در وضعیت مناسب است و هماهنگی‌ها جهت آمادگی در مقابل هرگونه بحران احتمالی به ویژه در نقاط قرمز و در معرض سیل صورت گرفته است.

استاندار لرستان اظهار امیدواری کرد: با مدیریت صحیح بحران ساعات آینده بدون خطر و آسیب در استان سپری شود.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.