نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران با تاکید بر اینکه ظهور قدرت‌هایی مثل چین و روسیه می‌تواند به نفع فلسطین باشد گفت: تحولات شکل گرفته در منطقه مثل توافق ایران و عربستان شوک بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

 توافق ایران و عربستان شوک بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد کرد

به گزارش قدس آنلاین، ناصر ابو شریف نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران در ویژه  برنامه روز قدس که  امروز ( ۲۶ فروردین ماه) در  دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: سخنرانی رئیس‌جمهور ایران به عنوان قدرت بزرگ منطقه‌ای در روز قدس باعث می‌شود به نمایندگی از خود، جهاد اسلامی فلسطین و عموم مردم از ایشان تشکر کنم. روز جهانی قدس فقط مختص مردم فلسطین نیست بلکه بیانگر و نشانگر دشمن اصلی جمهوری اسلامی و عموم ملت‌های منطقه است.

وی افزود: وجود پروژه خبیث رژیم صهیونیستی برای تمامی منطقه مضر است و مبارزه با آن در راستای منافع تمامی امت‌های اسلامی است. ما اکنون شاهد تحولات واقعی و حقیقی در جهان هستیم و البته این تحولات تاثیرات مثبت خود را بر جریان حامی فلسطین خواهد داشت. ظهور قدرت هایی مثل چین و روسیه می‌تواند به نفع فلسطین باشد. تحولات شکل گرفته در منطقه مثل توافق ایران و عربستان شوک بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

 توافق ایران و عربستان شوک بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد کرد

ابوشریف گفت: البته ضربه مهلکی نیز به پروژه آمریکایی صهونیستی برای تبدیل کردن جمهوری اسلامی به دشمنی واحد برای منطقه بود. پس این تحول منطقه‌ای می تواند بازتاب های ویژه ای را در منطقه از یمن تا فلسطین داشته باشد، البته تحولات منطقه ای را شاهد بودیم، سوریه در حال بازگشت به دامن کشورهای عربی است و مشکلات این کشور از لحاظ سیاسی در حال حل شدن است.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران در پایان گفت: رژیم صهونیستی در بحران شدیدی گرفتار شده است و در وضعیت دو قطبی شدیدی به سر می برد و این چند دستگی به شکل حادی رسیده است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.