مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از افزایش ۹۹ درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

افزایش ۹۹ درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسن جعفری در خصوص میزان تغییرات پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: سال گذشته هفت میلیون و ۳۴۸ هزار مسافر با ۵۴ هزار و ۴۳۳ پرواز در فرودگاه مشهد تردد داشته‌اند که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال ۱۴۰۰ با افزایش ۳۹ درصدی تردد مسافر و ۱۶ درصدی تعداد پروازها روبه‌رو بوده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با اشاره به افزایش هفت درصدی پروازهای داخلی این فرودگاه در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ سهم پروازهای داخلی بیش از ۴۴ هزار و ۱۴۱ پرواز بوده که در این بازه زمانی پنج میلیون و ۹۷۵ هزار مسافر داخلی جابه‌جا شده که نسبت سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: همچنین در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ هزار و ۲۹۲ پرواز خارجی در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته که نسبت به وضعیت مشابه در سال ۱۴۰۰ افزایش ۸۲ درصدی افزایش داشته است.

جعفری در خصوص میزان تغییرات ورود گردشگران خارجی به مشهد خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۳۷۲ هزار گردشگر خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشته‌اند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بیان کرد: بیشترین پرواز داخلی در سال ۱۴۰۱ مربوط به مسیر مشهد به تهران و بیشترین پروازهای خارجی مربوط به مسیر مشهد به نجف بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.