مدیر کل ثبت احوال البرز با معرفی سامانه خدمات غیرحضوری ثبت احوال گفت: افراد با ثبت نام در این سامانه می‌توانند بخشی از شجره نامه خود شامل آخرین اطلاعات والدین، فرزندان و همسر خود را مشاهده کنند.

شجره نامه خود را در سامانه سهیم مشاهده کنید

به گزارش قدس آنلاین، محمود محمدی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات الکترونیک، با امکان جدید سازمان ثبت احوال کشور شهروندان می‌توانند از طریق سامانه سهیم به نشانی sahim.sabteahval.ir از خدمات الکترونیک و غیرحضوری این سازمان نظیر اطلاعات پایگاه خانواده، ثبت نام کارت هوشمند ملی و درخواست تغییر نام بهره مند شوند.

وی ادامه داد: این سامانه به عنوان پنجره واحد ارائه خدمات سازمان ثبت احوال در شهریورماه ۱۴۰۱ و در هفته دولت با حضور وزیر  کشور به بهره برداری رسید.

این مسئول ابراز کرد: این درگاه خدمات یکپارچه الکترونیک مبتنی بر موبایل نیز طراحی و ارائه شده و در دسترس عموم قرار دارد.

محمدی افزود: این سامانه با مسئولیت سازمان ثبت‌احوال کشور و با مبنای ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به خانواده‌های ایرانی راه اندازی شده است.

وی گفت: افراد با ثبت نام در این سامانه می‌توانند بخشی از شجره نامه خود شامل آخرین اطلاعات والدین، فرزندان و همسر خود را مشاهده کنند.

مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: در این درگاه خدماتی از مجموعه خدمات هویتی، با توجه به سطح احراز هویت انجام شده، در دسترس است که شامل پایگاه اطلاعات خانواده، ثبت نام کارت هوشمند ملی، ثبت تغییر نشانی، درخواست تغییر نام، درخواست گواهی تجرد، مدارک پیداشده، ثبت شکایات، اخبار و اطلاعات و قوانین و مقررات است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.