معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از ارتقاء جایگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه «مدیریت روابط کار» به رتبه سوم در کشور خبر داد.

ارتقا خراسان جنوبی به جایگاه سوم حوزه «مدیریت روابط کار» کشور

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در اولین جلسه کمیسیون کارگری سال جدید استان از ارتقاء جایگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه «مدیریت روابط کار» به رتبه سوم در  کشور خبر داد و اظهارداشت: سال گذشته رتبه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه «مدیریت روابط کار» از هجدهم به سوم در بین استان های کشور ارتقاء یافته است.

وی با بیان اینکه کمیسیون کارگری استان سال گذشته ۱۵ بار تشکیل جلسه داده و بیش از ۹۰ درصد مصوبات آن اجرایی شده است، تصریح کرد: این آمار بیانگر اهتمام جدی اعضای کمیسیون کارگری استان در رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه کارگری است.

به گفته وی در همین راستا معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال لوح تقدیر از تلاش های کمیسیون کارگری استان تقدیر به عمل آورد.

معاون استاندار خرااسن جنوبی با اشاره به در پیش رو بودن هفته کار و کارگر در اردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: ضرورت دارد در هفته کار و کارگر، برنامه های متنوع و مفرحی با همکاری ادارات و فرمانداری‌های سطح استان پیش بینی و برگزار شود.

طالبی تأکید کرد: تجلیل مناسب از منتخبان و فعالان حوزه کار و تولید استان در هفته کار و کارگر مورد انتظار است.

 در اولین جلسه کمیسیون کارگری استان، ضمن بررسی مشکلات و معوقات کارگری، مسائل مربوط به کشتارگاه خاورپیشه بیرجند و معدن قلعه زری خوسف به طور ویژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در راستای کاهش معوقات کارگری و ارتقاء ایمنی محیط کار در این دو واحد گرفته شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.