سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران ۱۹ بازیکن را به آخرین اردوی مشترک تیم ملی و پیکان تهران فراخواند.

رشیدی ۱۹ بازیکن را به آخرین اردوی مشترک تیم ملی و پیکان فراخواند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، چلنجرکاپ آسیا، قهرمانی زنان قاره کهن و بازی‌های آسیایی چین میادین پیش روی تیم ملی زنان ایران در سال ۱۴۰۲ است. تیم پیکان تهران هم به عنوان قهرمان لیگ برتر زنان، در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا حضور خواهد یافت.

با توجه به این برنامه‌ها و جهت آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی والیبال زنان، بنا شد ملی‌پوشان کشورمان اردوهای مشترکی با تیم پیکان تهران داشته باشند و نخستین اردوی مشترک این دو تیم از روز دوشنبه ۱۵ اسفند با حضور ۲۰ بازیکن در کمپ تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و به مدت ۱۳ روز تا ۲۷ اسفند ادامه داشت.

دومین اردوی مشترک تیم ملی والیبال زنان و پیکان تهران هم با حضور ۲۴ بازیکن از هفت تا ۲۷ فروردین برگزار شد و همزمان با پایان این اردو، فاطمه رشیدی ۱۹ بازیکن را به اردوی سوم آماده‌سازی دعوت کرد تا این تیم تنها یک گام مانده به برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به تمرینات خود جهت آمادگی بیشتر ادامه دهد.

نگار کیانی، مهسا کدخدا، پوران زارع، مونا آشفته، سمانه سیاوشی، فاطمه امینی، مونا دریس محمودی، زهرا رضایی، زهرا مغانی، زهرا کریمی، سودابه باقرپور، مریم حبیبی، ریحانه داورپناه، حانیه محتشمی‌پور، فاطمه منظوری، نگار هاشمی، فاطمه خلیلی، سحر جباری و فاطمه توده عظیم بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

این اردو از بعدازظهر فردا (دوشنبه ۲۸ فروردین ماه) آغاز خواهد شد و تا روز دوم اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ از تاریخ ۵ تا ۱۲ اردیبهشت به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود و تیم پیکان تهران در گروه نخست این رقابت‌ها با نمایندگانی از کشورهای ویتنام، ژاپن و چین تایپه همگروه است.

منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.