معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با سنددار شدن ۴۰ هکتار از اراضی محمد آباد، امکان نام‌نویسی متقاضیان سیستانی در طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی فراهم شد.

آغاز واگذاری زمین ویلایی نهضت ملی مسکن به متقاضیان سیستانی

به گزارش  قدس آنلاین، ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه رویکرد دولت تامین مسکن مورد نیاز اقشار مختلف مردم است، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در اراضی سندار شده شهر محمدآباد امکان ساخت دو هزار و ۴۰۰ واحد ویلایی وجود دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز مردم سیستان، در مجموع در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۰ هکتار زمین در محمدآباد برای ساخت حدود ۶ هزار واحدهای ویلایی در نظر گرفته شده که تاکنون سند برای ۴۰ هکتار آن اخذ و مابقی نیز در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح توسعه افقی شهرها، یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌ها برای اجرا و تسریع در روند ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن است، تصریح کرد: واجدین شرایط این طرح در شمال استان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

مهدیار با تاکید بر این که سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای یک طبقه حیاط‌دار در شهرهای واجد شرایط است، گفت: کاهش هزینه و مدت زمان ساخت و تطابق خانه‌های ویلایی با فرهنگ ایرانی اسلامی، از اصولی است که در ساخت واحدهای ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن استان در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.