فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دور هم جمع شدن نیروهای نظامی و انتظامی استان یک پیام دارد و آن هم این است که ما در برابر استکبار جهانی و دشمنان این خطه هم‌پیمان و ید واحد هستیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع): نیروهای نظامی جمهوری اسلامی هم پیمان و متحد هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی شب گذشته همزمان با فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و در راستای بزرگداشت این روز در ضیافت افطاری به میزبانی سپاه انصارالرضا(ع) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد ضمن تبریک روز ارتش به فرماندهان و کارکنان خدوم آن در استان اظهارداشت: نامگذاری این روز به عنوان روز ارتش از سوی رهبر کبیر انقلاب موهبتی الهی بود.

وی گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، ضد انقلاب و منافقین کمر به از بین بردن توان دفاعی کشورمان بسته بودند که امام راحل با درایت خود و حمایت از ارتش و همه نیروهای مسلح خواب را بر دشمنان این نظام حرام کردند.

وی  عنوان داشت: این جلسه یک پیام دارد که ما در برابر استکبار جهانی و دشمنان این خطه همانند روزهای اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس که سمبل و نماد ایستادگی جمهوری اسلامی است، هم‌پیمان و ید واحد هستیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در عرصه نظامی و امنیتی خاطرنشان کرد: در این چند ساله دستاورد های بزرگی به همت نیروهای مسلح، از جمله سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به ارمغان آمده که دشمنان فکر تعرض به خاک جمهوری اسلامی را نیز نمی توانند بکنند.

در پایان این جلسه سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به پاس تلاشها و زحمات ارتشیان غیور و گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه، از خدمات ارزشمند فرماندهان ارتش در استان خراسان جنوبی قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.