فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک تریلی حامل ۳۱ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را توقیف کردند.

۳۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۳۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

توقیف ۲۸ دستگاه خودروی شوتی در سربیشه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه هم گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق، ۲۸ دستگاه خودرو را توقیف کردند.

سرهنگ محمودرضا صالحی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت همچنین برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان سوخت، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای فرعی شهرستان سربیشه، ۲۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت شناسایی و برای بررسی بیشتر متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در بازرسی از خودروها، ۲۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ۲۸ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.