۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 866148

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باید هرچه زودتر ورزشگاه آزادی را آماده و مرمت کنند چراکه برگزاری دربی به این حساسی با حضور فقط 15 هزار نفر، اصلا خوب نیست.

پیروانی: ورزشگاه آزادی را زودتر آماده کنید

به گزارش قدس آنلاین، افشین پیروانی پیش از آغاز شهرآورد صدم پایتخت، اظهار داشت: از همه هوادارانی که به استادیوم آمدند تشکر می‌کنم. چرا دربی با این حساسیت به این شکل برگزار می‌شود؟ این برای ما جای سئول دارد. در بعضی از شهرها ما نمی‌توانیم حتی خودمان به ورزشگاه برویم، اما در ورزشگاه آزادی تعداد کمی حضور دارند. امیدوارم بازی خوبی را ببینیم، شرایط خوبی داریم و همیشه توقع هواداران از ما قهرمانی است.

وی در مورد تقسیم هواداران حاضر در ورزشگاه‌ آزادی گفت: میزبان هستیم اما تصمیم‌گیرنده نیستیم. سال‌هاست که قانون دربی تهران ۵۰-۵۰ است، ولی امروز فکر می‌کنم ۱۰-۱۰ است. من دیروز در جلسه هماهنگی گفتم، به جای اینکه پروژه‌های جدید افتتاح کنند، ورزشگاه آزادی را زودتر آماده کنند، چون اصلاً شکل و شمایل خوبی ندارد و چند روز دیگر هم تیم ملی باید در این ورزشگاه بازی کند. تعداد تماشاگران همان ۱۵ هزار نفر است که به طور مساوی به هواداران دو تیم اختصاص پیدا کرد، اما باز هم می‌گویم، تصمیم قشنگی نبود.

این دیدار از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. استقلال با اختلاف یک امتیاز بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و این مسئله حساسیت دربی را چند برابر کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.