بنفیکا شب گذشته در دیدار برابر استوریل موفق شد سه امتیاز حیاتی را به دست بیاورد.

امید قهرمانی طارمی به یاران علیپور است!

به گزارش ورزش سه، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، بنفیکا، صدرنشین لیگ، در دیداری حساس میزبان استوریلی بود که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و در بین تیم‌های قعرجدولی برای بقا می‌جنگد.

بنفیکا در شرایطی وارد این دیدار شد که هفته گذشته پس از تساوی ۳-۳ برابر اینتر در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از این رقابت‌ها حذف شد. این تیم همچنین در دو دیدار اخیر خود در لیگ پرتغال هم موفق به پیروزی نشده بود تا جایگاه خود در صدر جدول را به خطر بیندازد.

با این حال بنفیکا در دقیقه ۳۵ دیدار با استوریل صاحب یک ضربه پنالتی شد اما این ضربه ژوآئو ماریو توسط دروازه‌بان حریف مهار شد تا اولین بخت گلزنی جدی این تیم از دست برود. تیم میزبان در ادامه هم به حملات خود ادامه داد تا در نهایت در دقیقه ۴۴ روی ضربه نیکولاس اوتامندی گل اول خود را وارد دروازه حریف کرد.

بنفیکا البته در دقیقه ۷۴ هم توسط موسا، بازیکن تعویضی خود، گل دوم را به ثمر رساند اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد و این تیم با ۷۴ امتیاز و چهار امتیاز اختلاف نسبت به پورتو، در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

حالا یاران مهدی طارمی که هفته آینده برابر بوآویشتا قرار می‌گیرند، باید منتظر لغزش بنفیکا در دیدار برابر ژیل ویسنته در هفته سی‌ام باشند تا اختلاف خود با این تیم را در صدر جدول کمتر کرده و شانس‌شان را برای کسب عنوان قهرمانی بالا ببرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.