۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 866396

مالک باشگاه نساجی مازندران یکی از گزینه‌های اصلی ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال است.

مالک نساجی، گزینه ریاست هیات مدیره استقلال

به گزارش قدس آنلاین، مجمع باشگاه استقلال قرار است روز 5 اردیبهشت ماه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شود و اعضای مجمع در خصوص اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه تصمیم گیری کنند.

در جلسه مجمع استقلال قرار است تغییراتی در ترکیب هیات مدیره باشگاه استقلال صورت بگیرد و تعداد اعضای هیات مدیره بیشتر شود. در نهایت هم با انتخاب مدیرعامل جدید، وضعیت باشگاه سر و سامان بگیرد و با شرایط بهتری استقلالی‌ها به کار خود ادامه بدهند.

در این شرایط یکی از گزینه های مجمع باشگاه استقلال برای عضویت و حتی ریاست هیات مدیره رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی است. حدادیان طی سال‌های گذشته باشگاه نساجی را از هزینه شخصی خود اداره کرده و حالا این تیم شمالی در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا یکی از باشگاه‌های نمونه در انجام فرایند دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

از این رو به حدادیان پیشنهاد شده که او ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال را برعهده بگیرد تا بتواند با فعالیت های اقتصادی خود بخشی از مشکلات مالی این باشگاه را رفع کند. باید منتظر ماند و دید واکنش حدادیان به این پیشنهاد چیست و چه تصمیمی خواهد گرفت. هرچند که بعید است او تیم زادگاه خود را در وضعیت حساس کنونی رها کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.