مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد از آغاز فراخوان رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به دبیرخانه آن در استان ارسال کنند.

رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین،  مهدیه السادات حسینی مطلق روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محورهای این رویداد در زمینه رشد ازدواج و فرزندآوری است افزود: این رویداد در هفت حوزه اثرگذار برای تحقق قانون جوانی جمعیت انتخاب و به مرحله کشوری این رویداد نیز معرفی می‌شوند.

وی اظهار کرد: فعالان رسانه‌ای، سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی و مدیران در ترویج ازدواج و فرزندآوری می‌توانند اقدامات خود را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در هر بخش سه نفر برگزیده می‌شوند، تصریح کرد: افرادی که با اقدامات اثرگذار در پیشبرد این قانون نقش‌آفرین بوده‌اند می‌توانند مدارک خود را تا ۱۰ اردیبهشت ماه از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۳۵۷۴۱۵۱ یا با مراجعه به پورتال دفتر امور زنان و خانواده به ادرس «Banovan.ostanyazd.ir» و کانال «حسنه ماندگار» در پیام رسان ایتا به آدرس «hasaneh.mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات اقدام کنند.

حسینی مطلق ادامه داد: رویداد استانی اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت ۲۰ اردیبهشت ماه در استان برگزار و نفرات برگزیده معرفی می شوند همچنین رویداد ملی آن ۳۰ اردیبهشت با حضور رییس جمهور در تهران برپا می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری هشت جلسه قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال گذشته، مهمترین برنامه این قرارگاه را پیگیری اجرای قانون جوانی جمعیت و نقشه راه جمعیت استان بیان کرد.

این رویداد بر اساس ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت برای گزینش و تجلیل از فعالان این حوزه به صورت سالانه برگزار می‌شود که اکنون نخستین دوره آن فراخوان شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.