بیژن طاهری می گوید:هنوز به هیچ تیمی جام نداده‌اند. درست است که از لحاظ امتیازی عقب افتادیم و در حالتی که امتیازها یکسان باشد هم نسبت به دو تیم دیگر عقب هستیم اما یادمان نمی‌رود که در بسیاری از سال‌ها روز آخر قهرمان عوض شده است.

طاهری: می‌رویم برای قهرمانی جام حذفی / هرگز عدالت در داوری‌ها برای استقلال برقرار نشده است

حمیدرضاعرب: مرد متعصب باشگاه استقلال بعد از شکست در دربی ۱۰۰ یکی از مغموم‌ترین چهره‌ها کنار زمین بود. آقا بیژن که وظیفه سنگین کنترل ساپینتو را نیز به عهده داشت، به دنبال شکست تلخ استقلال در این بازی بزرگ گفت:« از باخت ناراحتیم. استقلال نباید شکست می‌خورد. حداقل استحقاق ما در این بازی یک تساوی بود. یک توپ آمد و یک گل به ثمر رسید. این خیلی تاسف بار است. شانس نداشتیم. شاید اگر قرار بود عدالت رعایت شود، باید بازی مساوی می‌شد. پرسپولیس چیزی از ما برتر نبود. اما به هرحال این فوتبال است و راه ادامه دارد.»

 از آقا بیژن پرسیدیم که آیا استقلال با این شکست از کورس قهرمانی باقی خواهد ماند که این پاسخ را داد:« هنوز به هیچ تیمی جام نداده‌اند. درست است که از لحاظ امتیازی عقب افتادیم و در حالتی که امتیازها یکسان باشد هم نسبت به دو تیم دیگر عقب هستیم اما یادمان نمی‌رود که در بسیاری از سال‌ها روز آخر قهرمان عوض شده است. خودمان در لیگ هشتم روز آخر قهرمان شدیم. الان هم همین اتفاقات رخ می‌دهد. امیدواریم بازی‌ها فیرپلی باشد. اگر این طور باشد، از دست امتیازات حریف دور از ذهن نیست.»

 طاهری با اشاره به اتفاقات داوری گفت:« چه قدر بگوییم؟ آیا دیگر فایده‌ای دارد؟ از ابتدای لیگ تاکنون بارها و بارها پنالتی‌های ما را نگرفته‌اند. هرگز عدالت در داوری‌ها برای استقلال برقرار نشده است. در دربی هم سوت‌ها طوری بود که حق ما ضایع شد اما بازهم ایستادیم و تا پایان بازی مبارزه کردیم. ما همیشه از داوری لطمه خوردیم و این بار اول نیست.»

طاهری درباره اینکه برنامه استقلال بعد از شکست در دربی در جام حذفی چیست، گفت:« باید درجام حذفی جدی‌تر باشیم. نباید اجازه بدهیم از جام حذفی هم دور شویم. بازی‌های حذفی خیلی مهم است. امیدوارم با بهترین نتایج در جام حذفی قهرمان شویم.»

 طاهری توصیه‌ای هم به بازیکنان دارد:« بازیکنان استقلال نباید انگیزه خود را از دست بدهند. ما در دربی شایسته باخت نبودیم. استقلال همان تیمی است که ۵ برد پی در پی به دست آورد و توانست خودش را درجدول بالا بکشد. اما به هرحال شرایط الان به گونه‌ای است که کمی از قهرمانی دور شدیم اما حق نداریم ناامید باشیم.»

سرپرست استقلال در پایان گفت:«دربی تمام شده و من وظیفه خودم می دانم به رقیبمان بابت این پیروزی حساس تبریک بگویم.آنها از تک موقعیت استفاده کردند و این مزد موقعیت سنجی آنها بود»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.