یکی از بازیکنانی که دربازی با پیکان تلاش کرد گره بازی را باز کند، مهدی مهدی پور بود. هافبکی که دربازی‌های اخیر تیم ملی نیز به میدان رفت و توانست رضایت مربیان تیم ملی را به چنگ آورد. مهدی پور از اتفاقاتی که در جریان بازی استقلال مقابل پیکان رخ داد، نگران است. او براین باور است که باید جلو تکرار اشتباهات داوری در بازی با نساجی درجام حذفی گرفته شود. استقلالی‌ها هرگز قبول ندارند که داسیلوا باید از میدان بازی اخراج می‌شد.

 جام حذفی را زنده نگه می‌داریم

بعد از شهرآورد انتظار بود استقلال مقابل پیکان به برتری برسد اما این اتفاق رخ نداد.
همین طور است. بازی عجیبی بود. ما شایسته برد بودیم اما بعد از رفتن داسیلوا وضعیت تیم ما به لحاظ تاکتیکی به هم ریخت. واقعاً شایسته پیروزی بودیم اما نتوانستیم به چیزی که حقمان است برسیم. واقعاً برای برخی اتفاقات که دراین بازی رخ داد تأسف می‌خورم.

احتمالاً بخش اعظمی از ناراحتی شما به خاطر اخراج داسیلوا است؟
بله، سؤال من این است که چرا داور داسیلوا را اخراج کرد؟ مگر بازیکن پیکان به توپ می‌رسید که چنین تصمیمی گرفت؟ داور کار عجیبی انجام داد و تاکتیک‌های تیم ما را به هم ریخت. شما شک نکنید اگر ۱۱ نفره بودیم حداقل با اختلاف یک گل پیکان را می‌بردیم. البته نباید از تیم خوب پیکان غافل شد. آن‌ها تیمی دونده بودند که از بازیکنانی جوان سود می‌بردند. تیم قابل تحسینی بودند اما بازهم ما مستحق برد بودیم ولی داور اجازه نداد.

اعتراض‌های زیادی از سوی بازیکنان و مربیان شما به اتفاقات این بازی شد.
به هرحال فوتبال است اما ما حق داریم این گونه اعتراض کنیم چون استقلال الان درکورس قهرمانی است و یک اشتباه کوچک ممکن است تمام زحمات ما را به باد بدهد. البته می‌خواهم از همین جا به همه هواداران اعلام کنم که استقلال در هرشرایطی قهرمان لیگ می‌شود و این اتفاقات نمی‌تواند خللی درموفقیت ما ایجاد کند. با این حال امیدوارم دربازی‌های آینده از داورانی استفاده شود که تسلط بیشتری داشته باشند.

بازی با نساجی هم نزدیک است. این بازی را چه طور ارزیابی می‌کنی؟
بازی سختی است. امیدوارم اشتباهات داوری دراین بازی یقه ما را نگیرد. ما باید جام حذفی را هم نگه داریم. درست است که درلیگ مدعی اول قهرمانی هستیم و حتماً به این موفقیت می‌رسیم اما نباید ریسک کنیم و باید جام حذفی را هم زنده نگه داریم. شاید استقلال این فصل دو جام ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.