رئیس سازمان بسیج مستضعفین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی را تغییر هندسه قدرت در جهان دانست و گفت: با تغییرهندسه قدرت در جهان، مهم‌ترین کشور آسیا از زیر سلطه آمریکا خارج شد، این تغییر نظم و برنامه آمریکایی‌ها را بهم زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: انقلاب اسلامی هندسه جهانی قدرت را تغییر داد

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی، امروز چهارشنبه، ۶ اردیبهشت در آیین اهدای ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و ۹۸۰ واحد مسکونی به نیازمندان سراسر کشور که در کارخانه ذوب آهن اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: تقابل و توطئه‌هایی که دشمنان با ملت ایران در سده‌های گذشته داشته‌اند، بر هیچ کشوری به این اندازه تحمیل نشده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغازگر یک عصر جدید در تاریخ بشری بود، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، تحولاتی در سطح جهانی ایجاد شد، بعد از آن سلطه‌گران و استعمارگران غربی تمام ظرفیت‌ خود را علیه ملت ایران به میدان آوردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دستاورد شاخص پیروزی انقلاب اسلامی، ساقط کردن نظام شاهنشاهی بود. در واقع انقلاب اسلامی بساط حکومت‌های موروثی را برچید و ابن تحول باعث شد ملت ایران برای خودشان با حضور در پای صندوق‌های رأی، نظام و مسئولان خود را انتخاب کنند.

سلیمانی دیگر دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی را تغییر هندسه قدرت در جهان دانست و گفت: با تغییرهندسه قدرت در جهان، مهم‌ترین کشور آسیا از زیر سلطه آمریکا خارج شد، این تغییر نظم و برنامه آمریکایی‌ها را بهم زد.

وی در ادامه به در دوران دفاع مقدس جامعه کارگری ما بیش از ۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که این نشان از تقید این قشر زحمتکش جامعه به ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.