استاندار بوشهر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد که باید برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و خدماتی استان بین بانک‌های مختلف توزیع تقسیم شود.

ارائه ۲۱ هزار میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی یک ضرورت است که در این راستا باید راهکارهای لازم تدوین و عملیاتی شود.

وی با اشاره به تصویب ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی افزود: سهم بانک‌های مختلف از منابع تسهیلاتی یاد شده باید مشخص و تقسیم شود.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر تسهیلات اعتباری تصویب شده، دستگاه‌های مربوطه باید از محل منابع اعتباری دولتی در اجرایی شدن طرح‌های زیرساختی اقدام کنند.

استاندار بوشهر اعلام کرد: دستگاه‌های متولی برای عملیاتی شدن طرح‌ها براساس انعقاد تفاهم‌نامه‌ها در سرمایه‌گذاری ۷۶۰ هزار میلیارد تومانی اقدام کنند.

این مقام مذکور با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه‌های مختلف تخصصی دستگاه‌ها عملیاتی می‌شود تاکید کرد: راهکار عملیاتی شدن هر یک از تفاهم‌نامه‌ها به دستگاه‌های متولی متصل است که رفع مشکلات و گره‌گشایی در اجرایی شدن طرح‌ها باید در دستور کار دستگاه‌ها قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.