رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: سهم اعتبارات این استان برای امسال، هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بدون لحاظ اعتبارات ملی برای این خطه پیش بینی شده است.

۷۳۰۰ میلیارد تومان سهم سیستان و بلوچستان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد عرب اول افزود: اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان در سال ۱۴۰۲ با سه دستور کار مهم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست، در خصوص تبصره‌ها و قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و سهم سیستان و بلوچستان از محل اعتبارت امسال توضیحاتی ارائه شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه رقم قابل توجهی در سال ۱۴۰۲ برای استان پیش بینی شده، گفت: هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای این خطه از محل جدول ۱۰_ ج استانی بدون لحاظ اعتبارات ملی در نظر گرفته شده که بر این اساس به نوعی رتبه یک استان‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: با لحاظ سهم مناطق نفت خیز برای خوزستان، سیستان و بلوچستان در جایگاه دوم قرار می‌گیرد، ضمن اینکه سهم اعتبارات این استان در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰ درصد رشد یافته است.

عرب اظهار کرد: امسال از معدود سال‌هایی بود که در اکثر تبصره‌های قانون بودجه نام سیستان و بلوچستان را ملاحظه می‌کردیم که نشان از نگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت به استان است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.