کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی هوای مشهد ۲۶ درجه سلسیوس است که پیش بینی می شود تا امروز هم بدون تغییر نسبت به دیروز تا ۳۱ درجه بالا رود.

دمای کنونی هوای مشهد ۲۶ درجه سلسیوس است/پیش بینی وزش باد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: هم‌اکنون وضعیت جوی در نقاط مختلف استان پایدار است که بنا بر تحلیل نقشه‌های هواشناسی، این وضعیت تا اواسط هفته جاری پایدار خواهد ماند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی، صاف تا کمی ابری است و انتظار وقوع پدیده خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته همچنان در ساعات بعدازظهر امروز وزش باد در برخی از نواحی بادخیز پدیده غالب خواهد بود که احتمال بروز خسارت و کاهش دید در این مناطق دور از انتظار نیست.

رضایی پور اظهار کرد: از روز دوشنبه هفته جاری نیز، سامانه بارشی با شدت و ضعف مناطق مختلف استان خراسان رضوی را فراخواهد گرفت که اطلاعات آن در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان و سرخس به ترتیب با هشت و ۳۶ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۱۶ تا ۳۱ درجه را به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.