اعضای تیم مل بوکس ایران در حالی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی تاشکند شدند که سرمربی، تیم را همراهی نمی کند.

تیم ملی بوکس بدون سرمربی در مسابقات قهرمانی جهان!

 بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان طی روزهای ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی "تاشکند" ازبکستان برگزار می‌شود. برهمین اساس هفت بوکسور کشورمان به همراه دو مربی، بامداد امروز شنبه ایران را به مقصد ازبکستان ترک کردند.

پوریا عبدالمالکی (وزن ۵۷ کیلوگرم)، دانیال شه‌بخش (وزن ۶۰ کیلوگرم)، علی حبیبی‌نژاد (وزن ۶۷ کیلوگرم)، سیدشاهین موسوی (وزن ۷۵ کیلوگرم)، میثم قشلاقی (وزن ۸۰ کیلوگرم)، امین مجنونی (وزن ۸۶ کیلوگرم) و پوریا امیری (وزن ۹۲ کیلوگرم) ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها را تشکیل داده‌اند. همایون امیری و محمود نهتانی مربیان اعزامی به این دوره از رقابت‌ها هستند.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌های جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

بوکس ایران در دوره گذشته مسابقات جهانی موفق شده است برای نخستین بار و بعد از ۸۶ سال توسط دانیال شه‎‌بخش صاحب مدال برنز شود.

تیم کشورمان در حالی راهی تاشکند شد که حسین نهرودی سرمربی تیم ملی، به ازبکستان نرفت.

نهرودی در این خصوص، گفت: عدم تطابق اطلاعات پاسپورت با شناسنامه موجب شد زمانی که برای تمدید پاسپورت رفتم مشکلاتی برایم ایجاد شود. صفحه آخر شناسنامه‌ام توضیحاتی دارد که برای تمدید پاسپورت خیلی زمان هدر رفت و مشکلاتی ایجاد شد. روند صدور خیلی طولانی شد و زمانی که آن را تحویل گرفته و در اختیار فدراسیون قرار دادم، زمان ثبت نام و صدور ویزا به اتمام رسیده بود و متاسفانه از سفر بازماندم. واقعا فدراسیون خیلی تلاش کرد اما نشد که همراه تیم باشم.

وی گفت: خیلی سال بود که از کشور خارج نشده بودم و زمان پاسپورتم تمام شده بود. واقعا از این مسئله ناراحتم اما اکنون همایون امیری و محمود نهتانی، دو مربی جوان و کاربلد تیم ملی همراه با تیم هستند و لحظه به لحظه با آنان و بوکسورها در ارتباط خواهم بود.

قرار است روح الله حسینی سرپرست فدراسیون و ابراهیم موسوی مدیر تیم های ملی نیز اواخر هفته جاری راهی تاشکند شوند تا علاوه بر تماشای مسابقات، با مسئولان جهانی، آسیایی و سایر کشورها برای همکاری های مشترک دیدار کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.