مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از آمادگی کامل این نهاد برای خدمت رسانی به محله محروم کلاته برفی خبر داد.

اعلام آمادگی نهاد کتابخانه‌های عمومی برای خدمت‌رسانی به کلاته برفی

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان اظهار کرد: ما تمام‌قد آمادگی داریم با محوریت قدس خراسان، نشستی با فعالان فرهنگی و اجتماعی محله کلاته برفی داشته باشیم تا هر خدماتی که در حوزه کتاب‌خوانی و رویش فرهنگی برای آن محله مطلوب است ظرف مدت یک ماه آغاز کنیم.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: با توجه به نکاتی که هفته گذشته در قسمت اول گزارش محله کلاته برفی ذکر شده بود، ما دو کار می‌توانیم برای این محله انجام دهیم؛ یکی اینکه در بخشی از فضاهای موجود مانند مسجد، کتابخانه یا پیشخوان خدمات کتابخانه‌ای ایجاد کنیم و دومین مورد کتابخانه سیار است.

وی افزود: برای کتابخانه سیار مسیرهایی تعیین کرده‌ایم و می‌توانیم دو روز هفته را برای این منطقه اختصاص دهیم تا در آنجا مستقر شود و خدمت ارائه کند.

بر اساس گفته سبزیان، خدمات کتابخانه سیار مانند کتابخانه ثابت است منهای سالن مطالعه و شامل برنامه‌های جمع‌خوانی، امانت کتاب، نشست کتابخوان، مسابقه شعرخوانی می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی یکی از برنامه‌های جذاب کتابخانه سیار را اجرای جنگ توسط عروسک‌های آقا و خانم و بچه کتابخوان دانست و گفت: کتابخانه‌های سیار می‌توانند نصف روز توأم با کتاب را برای اهالی محله کلاته برفی رقم بزنند.

خبرنگار: معصومه مومنیان

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.