استاندار کرمان گفت: برای حل مشکلات تولیدکنندگان باید مدارا کرد و مشکلات با مذاکره قابل حل و فصل است.

استاندار کرمان خطاب به دستگاه‌های اجرایی: با مدارا مشکلات تولیدکنندگان را حل کنید

به گزارش قدس انلاین، محمدمهدی فداکار عصر امروز ۹ اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت هامون ماهان گفت: این مجموعه ظرفیت بسیار خوبی است و با هماهنگی‌های صورت گرفته مشکل تولید علوفه این مجموعه حل خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: باید ساختاری تعریف کنیم که قبل از برخورد و هرگونه اقدام به پلمب و تعطیلی واحدهای بزرگ صنعتی و کشاورزی، مشکلات آنها مورد بررسی قرار گیرد و راه حل‌هایی برای رفع آنها ارائه شود و اگر مشکلات برطرف نشد بعد اقدام لازم صورت گیرد.

 فداکار ادامه داد: مجموعه ای که زمینه اشتغال چند نفر را فراهم کرده و بخشی از نیاز کشور را تامین می کند، نباید بدون تلاش برای حل مشکل آن، اقدام به تعطیلش کرد.

وی آب و زمین را از دیگر مشکلات این مجتمع برشمرد و تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی، زمین مورد تقاضای این مجتمع را برای توسعه آن واگذار کند.

رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: به میزان مجوز، زمین در اختیار مجموعه قرار می دهیم.

استاندار کرمان در ادامه عنوان کرد: مجوز برداشت آب این مجتمع ۵۰ مترمکعب است و بخشی از نیاز آبی با بازچرخوانی آب حل می شود و آب شرب مورد نیاز گاوها از طریق چاه تامین و میزان برداشت آب از چاه برای آن مشخص شود.

مهدی بخشی دادستان کرمان نیز گفت: همبستگی بین دستگاه قضایی و اجرایی استان وجود دارد.

او بررسی میدانی مشکلات فعالان اقتصادی را از سیاست‌های دستگاه قضا دانست و تصریح کرد: دستگاه قضا به دنبال ایجاد امنیت خاطر و حفظ شان فعال اقتصادی است.

بخشی تاکید کرد: با همکاری همه ارکان‌ جامعه باید ترک فعل‌ها را به حداقل برسانیم و جلوی ضربه خوردن بخش اقتصادی  را بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.