رئیس انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی گفت: کارگران عنصر اصلی خودکفایی کشور در حوزه‌های مختلف بوده و دارای جایگاه ارزشمند و رفیعی در نظام جمهوری اسلامی هستند.

کارگران عنصر اصلی خودکفایی کشور در حوزه‌های مختلف هستند

به گزارش قدس خراسان به نقل از  روابط عمومی انجمن فوتبال خراسان رضوی، حسین پروانه حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری بر نقش بی‌بدیل کارگران در رونق و حرکت رو به جلوی اقتصاد در کشور اشاره و اظهار کرد: کارگران ستون فقرات پیشرفت و رونق کشور هستند و در عرصه تولید همواره نقش آفرین بوده‌اند و چه زیبا رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر یک کشور مایل است که اقتصاد پیشرفته‌ای داشته باشد، اقتصاد مستقلّی داشته باشد، رونق اقتصادی به‌معنای واقعی داشته باشد، باید به قشر کارگر اهمیت بدهد؛ چون کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است.

رئیس انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی تصریح کرد: هفته کارگر بهانه‌ای است برای قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارگران و عزیزانی که در راه ساختن ایرانی آباد همواره تلاش می‌کنند؛ کارگران عنصر اصلی خودکفایی کشور در حوزه‌های مختلف بوده و دارای جایگاه ارزشمند و رفیعی در نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: افتخار داریم در کشوری زندگی می‌کنیم که از دل قشر کارگران آن شخصیت‌هایی ماندگار و با اخلاصی همچون سردار شهید عبدالحسین برونسی در تاریخ این مرز و بوم نامشان جاودانه می‌شود؛ هم اکنون هم در بین کارگران زحمت کش و عزیز ما افرادی وجود دارند که باید حضور آنها را غنیمت شمرد و قدر دانست.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این انجمن گفت: از زمانی که مسئولیت فوتبال کارگری را عهده دار شدیم، هدفگذاریمان ایجاد محیط کاری فعال و کمک به تولید کارخانجات و رونق فوتبال کارگری، برای استخدام ورزشکاران در شرکت‌های تولیدی و صنعتی بوده است.

رئیس انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام کارگری یادواره سردار شهید عبدالحسین برونسی افزود: هدف ما از برگزاری مسابقات این است که شرکت‌های صنعتی و کارخانجات نیروی ورزشکار فعال داشته باشند و تیم‌های کارگری در سطح کشور مطرح شوند.

وی افزود: هدف ما ایجاد لیگ فوتبال و فوتسال کارگری به صورت دائم و پیوند بین ورزش و صنعت است، ورزش استان باید قطب ورزش‌های کشور باشد اما به دلیل مسائل سیاسی در حاشیه قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.