مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران با اشاره به اجرای ۱۲۵ برنامه در هفته کار و کارگر گفت: اولین یادواره ۱۳۱۳ شهید کارگری سپاه استان تهران در ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

اجرای ۱۲۵ برنامه بسیج کارگری در استان تهران/ اولین یادواره ۱۳۱۳ شهید کارگری برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی علمدار مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران با اشاره به اینکه از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه به‌عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است، اظهار کرد: روز نهم اردیبهشت مقارن با سالروز تدفین شهید بزرگوار حاج عبدالحسین برونسی که به‌عنوان شهید شاخص کارگری است، بنام روز بسیج کارگری نامگذاری شده و این فرصت مغتنمی است که از زحمات تلاشگران عرصه کار تقدیر و تشکر بعمل آید. 

وی گفت: در طول چهل سال و اندی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد جامعه کارگری در مقابل وسوسه دشمنان اسلام و انقلاب که تلاش داشتند کارگر را در مقابل نظام قرار دهند، محکم ایستاد و در عرصه‌های مهم و سخت انقلاب از خود رشادت وصف ناشدنی به خرج داد.

سرهنگ علمدار بیان کرد: نقش کارگران در دفاع مقدس و در پشتیبانی از جنگ و همچنین نقش های مختلفی که کارگران و مدیران کارخانجات در شکوفایی و به ثمر نشستن موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ صنعتی در کشور داشتند برای همگان ملموس و پر افتخار است‌.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران به روند سنوات گذشته در این هفته پربرکت با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج مستقر در کارخانجات و واحدهای تولیدی، اجرای بیش از ۱۲۵ برنامه را در دستور کار قرار داده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران افزود: اهم برنامه‌های مختلفی که در هفته کار و کارگر اجرا خواهد شد؛ برگزاری شیفت های ایثار است که کارگران هزینه یک روز از کار و تلاش خود را برای تهیه کمک های مومنانه به هموطنان نیازمند هدیه می‌کنند، همچنین اعزام گروههای تخصصی جهادی که عزیزان بسیج کارگری با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار اقدام به ارائه خدمات فنی و عمرانی می‌کنند.

سرهنگ علمدار ادامه داد: بیش از ۳۰ گروه جهادی در این خصوص سازماندهی شده است، همچنین عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگر از جمله برنامه های دیگر این هفته می‌باشد و تجلیل از کارگران بسیجی نمونه و کارفرمایان نیز در دستور کار فرماندهان حوزه های بسیج می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها برگزاری اولین یادواره ۱۳۱۳ شهید کارگری سپاه استان تهران است که با همت بسیجیان در ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در این برنامه نیز که با حضور جامعه کارگری و کارفرمایی و مسئولین لشگری و کشوری برگزار خواهد شد، یاد و خاطره شهدا گرامی داشته می شود و از ۲۲ خانواده شهید شاخص کارگری تجلیل بعمل می آید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.