فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از ۳۰سال زندگی مخفیانه و فرار به کشورهای همسایه خبرداد.

دستگیری قاتل فراری بعد از ۳۰ سال درمیناب

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل باانگیزه های شخصی در سال ۱۳۷۲ در روستای راونگ از توابع شهرستان میناب، موضوع دردستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.
 
وی با اشاره به شناسایی هویت قاتل در همان روزهای ابتدایی وقوع قتل، افزود: علی رغم تلاش پلیس برای دستگیری متهم، اما اقدامات در همان سال به نتیجه نرسیده ومشخص گردید متهم از کشور به مقصد نامعلومی متواری شده است.
 
سردار جعفری اذعان داشت: تلاش برای دستگیری قاتل همچنان ادامه داشت تا این که ردی از متهم در کشور پاکستان پیداشد و با کار اطلاعاتی مشخص گردید نامبرده در روزهای اخیر و پس از قریب ۳۰ سال قصد دارد به صورت مخفیانه وارد کشور شود.
 
کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب با انجام اقدامات گسترده پلیسی مسیر تردد متهم را شناسایی و  نامبرده را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.