پیکر مطهر شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت که در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای نوامیس مردم در شهر سبزوار به شهادت رسیده بود، با حضور باشکوه مردم شهیدپرور و انقلابی مشهد تشییع شد.

پیکر مطهر شهید «حمیدرضا الداغی» با حضور باشکوه مردم مشهد تشییع شد

به گزارش قدس خراسان، پیکر مطهر شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت سبزوار که جمعه گذشته و در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای دو دختر نوجوان بر اثر ضربات متعدد چاقوی مهاجمان به شهادت رسیده بود، با حضور باشکوه مردم انقلابی مشهد از چهارراه دانش به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

از ساعتی پیش از برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر، خیابان امام رضا (ع) و چهارراه دانش، مملو از حضور مردمی بود که خود را به این مراسم رسانده بودند. همه آمده بودند. از روحانی، نظامی، بازاری، کارمند، استاد، دانشجو، دانش آموز و ...، همه آمده بودند تا در تشییع پیکر این شهید امر به معروف، حاضر باشند. آمده بودند تا بگویند اگر پای دفاع از نوامیس در میان باشد، به قیمت جان خود، پای کار هستند و نمی گذارند عفت و حیا در جامعه کمرنگ شود.

پیکر مطهر شهید که وارد محل مراسم شد، نوای «حیدر حیدر» در خیابان طنین انداز شد و مداحان و ذاکران اهلبیت (ع) نیز در تجلیل از مقام شهید و شهادت، مرثیه سرایی کردند.

با آغاز مراسم تشییع، خیل عظیم مردم به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار شدند تا ضمن تشییع پیکر شهید، بار دیگر در دفاع از حریم حیا و عفت، با امام مهربانی ها تجدید پیمان کنند.

این مراسم با برگزاری نماز مغرب و عشا و وداع مردم با پیکر مطهر شهید در حرم مطهر رضوی به پایان می رسد و پس از آن، پیکر شهید الداغی برای برگزاری مراسم تدفین به سبزوار منتقل می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.