فرماندار تربت جام گفت: طی ۱۰ سال گذشته مدیران اجرایی به سادگی از مشکلات جدی تربت جام عبور و راهکاری ارائه نکردند.

مسئولان از مشکلات جدی تربت جام عبور کردند

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی در اولین جلسه شورای اداری تربت جام یادبود شهید غیرت و عفت حمیدرضا الداغی در فرمانداری این شهرستان، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، تامین آب شرب پایدار، آسفالت راه های روستایی، رشد ۳۰ درصدی تولید در حوزه کشاورزی، صنعت و اتمام پروژه گازی از مهمترین دغدغه‌های خود در سال جاری عنوان و اظهار کرد: طی ۱۰ سال گذشته مدیران اجرایی به سادگی از مشکلات جدی تربت جام عبور و راهکاری ارائه نکردند.

فرماندار تربت جام افزود: تربت جام یکی از شهرستانهای بحرانی آب در استان قرار دارد و متاسفانه مدیران اجرایی در یک دهه اخیر به سادگی از کنار مشکلات جدی عبور این عبور و توجهی نکرده اند و همین مشکلات باعث بحران در منطقه شده است.

وی گفت: بحث آب شرب در منطقه از همان مشکلاتی بود که مدیران وقت با بی تفاوتی از آنها عبور کردند و بجای راهکار رفع مشکلات  فقط به دوران تصدی مدیریت خود اکتفا کردند و باید امروز با نقطه مشترک وحدت کلمه، هم افراطی و همگرایی اتفاقات خوب در سال جاری در شهرستان رقم بخورد.

جمشیدی با اشاره به اینکه مصرف آب توسط مردم و اصلاح شبکه آبرسانی از چالش‌های جدی آبی شهرستان برشمرد و گفت: اگرچه در دو سال اخیر کمبود فشار آب در شهرستان احساس می‌شد اما قطع نشد و امیدواریم با اعتبارات دولتی به مناطق محروم و اصلاح شبکه آبی و الگوی مصرف صحیح  از آب شرب پایدار برخوردار شوند.

فرماندار تربت جام اظهار کرد: در حوزه آب با مشکلات جدی مواجه هستیم و به دغدغه‌های مردم واقف بوده و تلاش می‌کنیم با همت بنیادنیکوکاری ابراهیمی  مشکلات آبی در منطقه به حداقل برسد و  ضرورت دارد هشت پروژه نیمه‌تمام آبی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی، محرومیت‌زدایی و بنیاد نیکوکاری ابراهیمی در سال جاری به اتمام برسد و حدود ۵۰ میلیارد تومان دیگر برای رفع مشکلات آبی شهرستان اعتبار نیاز خواهیم داشت.

وی گفت: با همکاری بنیاد نیکوکاری ابراهیمی در تربت جام مشکلات آبی را به اتمام رسیده و رایزنی شده است این بنیاد  ۱۳ روستای شهرستان را در دستور کار خود قرار داد این بحران کم آبی بود در منطقه به حداقل برسد.

جمشیدی به وضعیت نامناسب راه‌های روستایی در روستای غزقاوه، آغل کمر، چشمه جوهر و زواهدر اشاره کرد و گفت: باید به حال مردم گریست که هنوز برخی از روستاهای تربت جام خاکی است، باید در سال جاری حدود ۴۰ کیلومتر از راه‌های خاک این روستاها آسفالت شود تا رفت و  آمد روستائیان به سهولت انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.