استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز معلم گفت: آموزش و پرورش اساسی‌ترین سنگ بنای توسعه و شکل دهنده شخصیت فرهنگی جامعه است که با نقش‌آفرینی معلم و دانش‌آموز حاصل می‌شود.

سنگ بنای توسعه فرهنگی جامعه حاصل نقش آفرینی معلمان است

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در متن پیام تبریک خود آورده است: تلاش در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین دارد.

در ادامه پیام استاندار خراسان رضوی آمده است: در دین مبین اسلام معلمی شغل انبیاء و معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش از جهل و نادانی است.

وی بیان کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه روز گرامیداشت مقام معلم، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مردان و زنان شرافتمندی که شعله های روشنی بخش علم و دانایی را برافروخته و در تربیت انسان ها از جان و هستی خود مایه می گذارند.

نظری اظهار کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی، توفیقات همگی را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه در میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش و یگانه بی همتا مسئلت دارم.

وی در انتهای پیام خود آورده است: یقین دارم که با تلاش های سازنده و خستگی ناپذیر همه عزیزان، شاهد رشد و ارتقاء بیش از پیش جایگاه استان خراسان رضوی در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.