فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت «محسن رضایی» از مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار شهرستان ایرانشهر خبر داد.

دستگیری عامل اصلی شهادت «محسن رضایی»

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شهادت احدی از مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار ایرانشهر در هشتم آبان ماه سال گذشته طی عملیات پایش و تأمین امنیت حومه این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان شهادت این مأمور جان برکف، به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های متشکل از مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان پس از انجام تحقیقاتی گسترده و رصد اطلاعاتی در نهایت ساعاتی قبل موفق به شناسایی عامل اصلی این ترور شدند و در یک عملیات سریع و در اقدام ضربتی عامل اصلی شهادت شهید ستوان سوم «محسن رضایی»، را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جلیلیان در ادامه خاطر نشان کرد: در پایان عملیات دستگیری، طی بازرسی از مخفیگاه عامل دستگیر شده، تعداد یک قبضه سلاح کلاش به همراه سه تیغه خشاب و ۶۴ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: عامل دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، به شهادت شهید «محسن رضایی» اعتراف و علت و انگیزه خود را از بین بردن مأموران برای قاچاق مواد مخدر اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.