۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 869309

رییس کمیته برگزاری مسابقات می‌گوید تصمیم‌گیری در مورد بازی پیکان و پرسپولیس به زودی انجام خواهد شد.

سهیل مهدی: تهدید پرسپولیس تاثیری نداشت

به گزارش قدس آنلاین، سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم گفت: برنامه از قبل طبق آیین نامه برگزاری مسابقات اعلام شده بود اما باتوجه به حساسیت بازیها و درخواست دو باشگاه و اینکه نیازهای جدیدی در صعود و سقوط تیمها شکل گرفت، درخواستهایی پیش آمد که خوشبختانه کمیسیون عالی نظارت بر برنامه‌ریزی مسابقات پیشنهادی را تنظیم کردند و به مراجع نظارتی و گروه‌های ذی ربط ارسال کردند اما باتوجه به نظراتی که کسب شد، برنامه به جای خود باقی ماند.

او درباره اظهارات قنبرزاده عنوان کرد: اصلا اشتباهی صورت نگرفته. ما داشتیم که در فصول گذشته، بعضی فصل‌ها 3 هفته پایانی همزمان بود. آیین نامه می‌گوید دو هفته پایانی همزمان باشد اما در فصل گذشته الزاماتی پیش آمد و اینکه چند تیم همزمان کاندیدای سقوط بودند، برای رعایت فیرپلی سه هفته پایانی همزمان شد. آقای قنبرزاده جزو کمیسیون بودند و نظراتش برای ما قابل احترام است. ما هم پیشنهاد همزمانی را دادیم منتها بنا به شرایط، کفایت موضوع بود. خوشبختانه الان پایین و بالای جدول طوری است که تقریبا حداقل رقابت بین چند تیم را داریم و عین پارسال خیلی نزدیک هم نیستیم. سالهای قبل با یک گل سرنوشت قهرمان مشخص شد.

وی درباره بازی پرسپولیس - پیکان بدون تماشاگر گفت: ما تصمیم‌گیرنده در این باره نیستیم و اعلام خواهند کرد. منتظر دستورات ابلاغی هستیم.

سهیل مهدی درباره مصاحبه مدیران پرسپولیس توضیح داد: من ارادت دارم خدمتشان اما چون از جزئیات مصاحبه اطلاع ندارم صحبت نمی‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تهدید پرسپولیس در تصمیم سازمان لیگ موثر بود؟ گفت: خیر. ما انقدر با باشگاه‌ها نزدیک هستیم و نظرات تلفنی آن را می‌گیریم. نه باشگاهی تهدید کرده و نه باشگاهی قهر کرده. تمام باشگاه‌ها با صداقت و با دوستی نظراتشان را اعلام کردند و ما هم در اختیار باشگاه‌ها هستیم و سازمان لیگ خانه آنهاست.

رییس کمیته برگزاری مسابقات درباره بازسازی استادیوم تیمهایی که صعود خواهند کرد، گفت: ما انقدر استرس و فشار داریم که همزمانی بازیها را رعایت کنیم در این سه هفته و بعد از آن وارد این بحثها خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.