۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 869343

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان، با انتشار تصاویری از سفر لیونل مسی به این کشور ابراز خوشحالی کرد.

عکس | استقبال ویژه وزیر گردشگری عربستان از مسی

به گزارش قدس آنلاین، سفر مسی به عربستان حواشی بسیاری را به دنبال داشت و دردسر بسیاری را برای او در پاری سن ژرمن ایجاد کرده است.

مدیران پی اس جی تصمیم گرفتند این بازیکن را به این دلیل که سفرش را از قبل با آنها هماهنگ نکرده بود به مدت دو هفته محروم کنند و به نظر می‌رسد که کار او در این باشگاه به پایان رسیده است.

این سفر بخشی از قرارداد این ستاره آرژانتینی به عنوان سفیر عربستان سعودی بود اما او پیش از این چیزی در این باره به کریستوف گالتیه و لوئیز کامپوس نگفته بود و حتی بعضی از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده‌اند که تعدادی از بازیکنان پی اس جی هم از این اقدام او شوکه شده‌اند.

حالا وزیر گردشگری عربستان سعودی با انتشار تصاویری از مسی در کنار خانواده‌اش از حضور او در این کشور ابراز خوشحالی کرده است.

احمد الخطیب با انتشار توییتی نوشت: «خوشحالم که می‌توانم به مسی و خانواده‌اش برای حضور در این مقصد گردشگری جادویی و تجربیات خاص و فوق العاده‌اش خوشامد بگویم. ما پذیرای گردشگران از سراسر دنیا برای تجربه‌ سفری ناب به عربستان و مهمان‌نوازی این کشور هستیم.»

1870411

او همچنین در توییتی دیگر نوشت: «به الدرعیه خوش آمدی مسی، اینجا سرزمین سنت‌ها، میراث و تاریخ است. لئو مسی به همراه آنتونلا، همسرش و متئو و سیرو، پسرانش، توری لذتبخش داشتند و درباره تاریخ عربستان یاد گرفتند و با مردم بخشنده و مهمان‌نواز الطریف دیدار کردند.»

1870412

وزیر گردشگری عربستان همچنین با انتشار تصاویری از حضور آن‌ها در مرکزی تفریحی اضافه کرد: «مسی و خانواده‌اش به مرکز تفریحی بین المللی رفتند و تجربه خریدی لوکس در ریاض در کنار عصری پر از سرگرمی در کنار بازی‌ها و تجربه واقعیت مجازی را سپری کردند تا لحظات خانوادگی خوبی را در بلوار ریاض سیتی پشت سر گذاشته باشند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.