عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید هیچ اغماضی در مقابل اراذل، اوباش و برهم زنندگان امنیت داشت.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: نباید هیچ اغماضی در مقابل برهم زنندگان امنیت داشت

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در در دیدار با فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اقتدار فراجا در کشور، اظهار داشت: پلیس و مجموعه فراجا در کشور ما نماد اقتدار و امنیت است که در این سال‌ها با اقدامات دقیق، علمی و در طراز انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای به کشور و نظام داشته است.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مجموعه فراجا باید با ایجاد امنیت در میان مردم عزت، اقتدار و مردم‌محوری خود را ارتقا داده و نباید به خاطر امنیت مردم و جامعه با افراد معلوم الحال و اراذل و اوباش مماشات کرد، بنابراین باید با افرادی که ناامنی و ترس در جامعه ایجاد می‌کند با قاطعیت برخورد کرد. باید دست جنایت در جامعه را قطع کرد، زیرا امنیت جامعه و مردم به هیچ وجه قابل اغماض و چشم‌پوشی نیست.

وی افزود: امروز کشور ما دارای ۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مرز است که پاسداری از این مرزها نیازمند ایثار، هوشیاری و مجاهدت مرزبانان جان در کف کشورمان است به طوری که امام صادق(ع) می‌فرماید یکی از راه‌های حفظ دین حفظ مرزها است، مرزهای فکری، فضای مجازی، تربیتی، اخلاقی و دینی در واقع نوع دیگری از نوع مرزها به شمار می‌رود که دشمن برای ضربه به اسلام و انقلاب به دنبال عبور از این مرزهای مهم فرهنگی و اخلاقی و اجتماعی هستند که نشان می‌دهد در هر حوزه و بخشی باید مدافع و مرزبان کشور و انقلاب باشیم.

امام جمعه اراک تصریح کرد: در صورت حفظ مرزها و مرزبانی و دفاع درست از مرزها، جلوی بسیاری از فسادها و حوادث گرفته خواهد شد و اگر این مرزها آسیب ببیند قطعا شاهد اتفاقات ناگواری خواهیم بود، چرا که سهل‌انگاری در این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن و غربی‌ها ضربه زدن به کشور است به طوری که دیدید در جریانات اخیر به خاطر یک اتفاق و پیشامد چگونه کشور را  به اغتشاش کشیدن و تمام رسانه‌های خود را برای ضربه زدن به خط کردند هر چند خودشان و پلیس کشورهای غربی و استبدادی هر روز دست به جنایت می‌زنند و به هیچ کس پاسخگو نیستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به موضوع دفاع از حقوق مظلومان گفت: مسئله دوم در این حدیث مسئله رسیدگی به مظلومان و پیگیری حقوق مردم مظلوم به عنوان یکی از وظایف حکومت در جهت رسیدگی به حقوق افراد مورد ظلم واقع شده است که باید با برنامه‌ریزی درستی مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مسئله دیگر انتخاب افراد صالح برای مسئولیت‌ها در حکومت است. اگر این مسئله رعایت نشود باعث ضربه خوردن به حکومت می‌شود، چرا که یک فرد خائن راه را برای دیگر خائن‌ها باز می‌کند و یک فرد درستکار راه را برای افراد درستکار دیگر باز می‌کند، شهدا جزو این دسته هستند که با خون خود درخت اسلام را پرورش می‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی گفت: اگر انقلاب اسلامی نبود خطر صهیونیست تا اعماق کشور پیشرفت می‌کرد، انقلاب اسلامی نعمت الهی بوده که باید قدر آن بدانیم، چرا که انقلاب اسلامی برای عزت و شرف مردم ایران و مردم مسلمان جهان آمده است و نباید در کارها سستی وجود داشته باشد اگر دشمن لحظه‌ای در کار ما سستی  ببیند دوباره به فکر ضربه زدن و آشوب در کشور می‌افتد.

وی افزود: اتفاقات اخیر نیز این امر مشخص شد که چه انسان‌های بی‌هویت و بی‌شخصیتی در پشت جریان هستند، البته این مورد هم از لطف خداوند است که دشمنان ما را از احمق‌ترین انسان‌ها قرار داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.