حمید بنی‌تمیم که چند روز پیش فرم ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون کشتی را دریافت کرده بود، عصر روز گذشته (۱۳ اردیبهشت) ثبت‌نام قطعی انجام داد تا حالا معادلات جدیدی پیش روی انتخابات کشتی قرار بگیرد.

تغییر معادلات انتخاباتی کشتی با ورود بنی‌تمیم

به گزارش قدس آنلاین، همانطور که آنا چند روز پیش خبر داده بود، چندین نفر از جمله حمید بنی‌تمیم با حضور فدراسیون کشتی، فرم ثبت‌نام انتخابات را دریافت کرد، اما درحالیکه همزمان با این کار، دیداری هم با علیرضا دبیر داشت، اقدام به ثبت‌نام کرد.او عصر روز گذشته (چهارشنبه) سرانجام مدارکش را کامل کرده و حضورش در انتخابات را قطعی کرد.

این در شرایطی است که بنی‌تمیم در دو دوره قبلی انتخابات فدراسیون کشتی به عنوان کاندیدا حضور داشته است. اولی در دوره ریاست دوم رسول خادم که به نوعی به عنوان کاندیدای پوششی عمل کرد و پیش از رای‌گیری در مجمع انتخاباتی ۲۸ آذر سال ۱۳۹۶، به سود رسول خادم انصراف داد.

او بعد از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون که بلافاصله بعد از پایان مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست اتفاق افتاده بود، با حکم مجمع فدراسیون با توجه به اساسنامه اتحادیه جهانی به عنوان نایب‌رئیس در جایگاه سرپرستی قرار گرفت و در ادامه نیز یکی از کاندیداهای انتخابات دوره پیش بود که با علیرضا دبیر به رقابت پرداخت. این سومین ورود بنی‌تمیم به انتخابات فدراسیون کشتی است، مردی که اکنون مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان است.

ورود او می‌تواند به نوعی در راستای شایعه‌ای باشد که مدت‌هاست در کشتی شنیده می‌شود: احتمال رد صلاحیت علیرضا دبیر، چیزی که البته رئیس فعلی فدراسیون با ثبت‌نام زودهنگام در انتخابات، به نوعی ردش کرد.

بنی‌تمیم کارمند وزارت ورزش است و شاید برخی ثبت‌نام او در انتخابات را بدین معنا بدانند که او گزینه وزارت ورزش در انتخابات پیش روی فدراسیون کشتی است.

فدراسیونی که در چهار سال مدیریت علیرضا دبیر، با او دچار چالَش‌های زیادی شده بود. عباس جدیدی هم دیگر گوش‌شکسته‌ای است که احتمال ورودش به انتخابات وجود دارد و باید دید او که در چند دوره اخیر جزو کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی بوده، این بار هم برای ثبت‌نام می‌آید.

ثبت‌نام از کاندیداها روز هجدهم اردیبهشت به پایان خواهد رسید و با ثبت‌نام قطعی بنی‌تمیم، به نظر انتخابات وارد فاز تازه‌ای شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.