فرمانده سپاه کربلا در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حسین مشتاقی گفت: شهدای مدافع حرم که جانانه و عزتمندانه در برابر دشمن ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند امروز باید الگوی کاملی برای نسل جدیدمان باشند.

فرمانده سپاه کربلا : شهدای مدافع حرم به عنوان الگوی نسل جوان معرفی شوند/ ایران حرم و نیازمند پاسداری ویژه است

به گزارش قدس آنلاین،   سردار سیاوش مسلمی، جمعه شب،  در مراسم یادواره شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در مسجد سعادت مهرآبادنکا اظهار کرد:  امنیت کشورمان مرهون جانفشانی شهدایی است که جانانه در برابر دشمن ایستادند و با نثار جان خود، عزتمندی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: امروز اسلام به برکت خون شهدای ما در طول این انقلاب بالنده‌تر از همیشه در اوج است و خون شهدای ما موجب بالندگی ایران و اسلام شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: شهدای مدافع حرم ما که در سالروز شهادت شهدای خان‌طومان سوریه قرار داریم، جانانه و عزتمندانه در برابر دشمن ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند و امروز باید الگوی کاملی برای نسل جدیدمان باشند و باید بدانیم امروز ایران‌حرم است و باید  از این حرم ویژه پاسداری شود.

مسلمی با بیان اینکه امروز اسلام با قوت در سراسر جهان رو به رشد و گسترش است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد تغییر معادلات دنیا هستیم و این نوید دهنده غرق شدن فرعونیان ظالم و نشان عذاب الهی و قدرت پیدا کردن و پیروز شدن حق و عدالت و حق‌خواهی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، حیات اسلام را بار دیگر زنده کرده است و تجدید حیات اسلام است و نمی‌توان از این‌ مساله مهم چشم پوشی کرد و انقلاب اسلامی ایران و بالندگی و رشد آن را در اسلام ندید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران  یادآور شد:  امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در منطقه و جهان در حال بالندگی و رشد است و دانشمندان و جوانان غیور ما در سایه ولایت رهبری و خون شهدا به اوج قدرت و اقتدار رسیدند.

مسلمی افزود: امروز در سرزمین‌های مقاومت اسلامی به واسطه وجود جوانان غیوری که از ایران اسلامی الگوبرداری کردند، رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط امنیتی قرار گرفته است و هر روز که از عمر این رژیم می‌گذرد، مردم‌شان در فضای بسیار ترسناک و نامنی درحال زندگی کردند و مردم کشورمان در  امنیت کامل هستند.

وی گفت: ولایت‌مداری و برکت خون پاک شهدای ما موجب بالندگی انقلاب ما شدهداست و نمی‌توان این‌مساله را نادیده گرفت و لذا باید در ادامه راه شهدا با ولایت‌مداری حافظان راستین این خون های پاک باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.