۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 869943

گادوین منشا در شرایطی موفق به ثبت یکی از رکوردهای لیگ بیست و دوم شد که نباید سهم مهرداد رضایی را در آن کم دانست.

رضایی و سهم بزرگ در رکوردشکنی منشا

به گزارش  قدس آنلاین، یک غافلگیری بزرگ و نهایت گل ثانیه ۹ گادوین منشا که کار را از همان لحظه اول برای مازیار زارع و تیمش سخت و غیرممکن کرد تا آنها سنگین‌ترین شکست خانگی خود را در تاریخ لیگ برتر در انزلی تجربه کنند.

مس رفسنجان با صرف کمترین زمان ممکن و تعداد پاس خود را به محوطه جریمه ملوان رساند و موفق شد ایمان صادقی را خیلی زود و در شرایطی که غافلگیری مدافعان این تیم مشهود بود، تسلیم کند.

منشا با گل ثانیه نهم خود سهم بزرگی در ناکامی ملوان در این بازی خانگی داشت و این شوک قطعا شرایط روحی و روانی را برای تیم مازیار زارع که از نفراتی جوان و کم تجربه نیز در ترکیب بهره می‌برد،سخت‌تر کرد.

در این میان نباید البته از حرکت دیدنی مهرداد رضایی بازیکن باتجربه و تاثیرگذار مس رفسنجان نیز غافل شد. در شرایطی که شدت توپ ارسالی به قصد پشت مدافعان ملوان به حدی بود که سفیدپوشان نیز تصور می‌کردند به اوت خواهد رفت، این بازیکن با دوندگی بالا و تیزهوشی فوق‌العاده آن را به یک پاس طلایی برای گلزنی گادوین منشا تبدیل کرد.

رضایی با پیگیری توپ تا لب خط و در شرایطی که منشا او را متوجه حضورش در محوطه جریمه کرده بود، با یک ضربه به توپ آن را به جایی فرستاد که مهاجم نیجریه‌ای چشم‌انتظار آن بود و یک گل رکوردشکن به این شکل ثبت شد .

رضایی که در این فصل توانسته نمایشی موفقی در جمع شاگردان محمد ربیعی به جا بگذارد، در جدال با ملوان نیز یک روز درخشان را خصوصا با این پاس گل تیزهوشانه به نام خود کرد تا او نیز سهم بزرگی در برد تاریخی تیمش در انزلی داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.