مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر پیکان و بازگشت به صدر جدول، گفت: دو فینال دیگر تا رسیدن به قهرمانی فاصله داریم.

پیروانی: دو فینال دیگر برای رسیدن به قهرمانی پیش‌رو داریم

به گزارش قدس آنلاین، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی سختی بود و بازیکنان روز خوبی را رقم ردند. دو فینال دیگر در لیگ باقی مانده و به سمت قهرمانی می‌رویم.

پیروانی درباره اعتراض نیمکت دو تیم به داوری و پنالتی، اظهار داشت: فکر می‌کنم یک پنالتی برای ما گرفته نشد اما کارشناسان باید نظر بدهند. مهم برد بود که به دست آوردیم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره صحبت‌هایش پس از قرعه‌کشی جام حذفی که خبرساز شده بود، تصریح کرد: من نگفتم اگر بازی در آزادی نباشد، بازی نمی‌کنیم، گفتم که دوست داریم در کنار هواداران بازی کنیم. هر جای ایران که باشد و آنها با عشق و علاقه کنار ما باشند. الان هم دست به دست هم می‌رویم که قهرمانی را به دست بیاوریم.

پیروانی درباره شرایط بلیط فروشی و اجاره استادیوم با توجه به برگزاری مسابقه در ورزشگاه‌ آزادی، گفت: اجاره زمین را پیکان به عنوان میزبان پرداخت می‌کند، درآمد تبلیغات محیطی و بلیط فروشی هم به پیکان می‌رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.