ایهود اولمرت نخست وزیر سال‌های دور رژیم صهیونیستی شنبه شب بار دیگر با انتقاد از بنیامین نتانیاهو گفت که موضوع ایران بخشی از سیاست‌های ترساندن هیستریک [شهرک نشینان و اسرائیلی‌ها] از ایران است که بی بی آن را مدیریت می‌کند.

اولمرت: موضوع ایران بخشی از سیاست نتانیاهو برای ارعاب اسراییلی ها است

به گزارش قدس آنلاین، سخنان اولمرت درحالی برگزار می‌شود که نتانیاهو در داخل و خارج سرزمین‌های اشغالی فلسطین با بحران روبه رو است.

وی پیشتر از دولت‌های جهان خواست تا کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر فعلی این رژیم را تحریم کنند.

اولمرت گفت: از همه رؤسای دولت‌های جهان می‌خواهم که نخست وزیر اسرائیل را تحقیر کنند. زمانی که درباره نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل سخن می‌گوییم، منظور ما (رژیم) اسرائیل نیست.

سخنان اولمرت درحالی بیان می شود که نتانیاهو پنج روز پیش به لفاظی‌ها و ادعاهای بی اساس خود علیه ایران را ادامه داد و دوشنبه گذشته در افتتاحیه دوره تابستانه کنست رژیم صهیونیستی گفت: حکومت ایران نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا و همه جهان را تهدید می کند.

وی افزود: به ایران اجازه نمی دهیم از سمت سوریه، لبنان، غزه و کرانه باختری ما را تهدید کند و به آن ها اجازه نمی‌دهیم در مرزهای ما مستقر شوند.

نتانیاهو که در سه ماه گذشته و بعد از روی کار آمدن کابینه جدید در این رژیم در دستیابی به همه اهداف خود ناکام مانده است، در ادامه ادعاهای خود گفت: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای به کار می بندیم.

نتانیاهو روز یکشنبه هفته گذشته نیز در نشست کابینه رژیم صهیونیستی بدون توجه به بحران در جبهه داخلی و چند دستگی و نافرمانی در درون ارتش این رژیم و نگرانی ضمنی از محور مقاومت گفت: ما به ایران اجازه نخواهیم داد تا با ایجاد خانه های امن ترور در اطراف، ما را محاصره کند.

وی از تلاش شبانه روزی رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران سخن راند و گفت که این رژیم در حوزه دفاعی و تهاجمی به آنچه او «تجاوزات ایران و عوامل نیابتی آن» خواند، پاسخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.