رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۱۰۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند.

۱۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، محمد پهلوان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند اظهار کرد: در سه روز اخیر موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان گزارش نشده است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از مجموع بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری در مراکز درمانی استان ۷۹ بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است، افزود: طی یک روز گذشته ۴۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد ۳۴ بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۲۴ نفر از این تعداد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان کاشی نقش مردم را در کنترل همه گیری کرونا بسیار مؤثر عنوان کرد و گفت: در شرایط حال حاضر بهترین راهکار برای مقابله با کرونا، دریافت و یا تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در مکان‌های شلوغ و استفاده از ماسک است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند از عموم مردم خواست در صورت ابتلاء به علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی سطح یک و دو مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.