مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران سرپایی در مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا در خراسان رضوی افزایش محسوس یافته است.

افزایش محسوس بیماران سرپایی کرونا در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه بستری شدند.

دکتر محمد پهلوان افزود: هم اکنون ۲۶۹ بیمار در مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه بستری هستند که ۹۱ نفر از این تعداد در بخش‌های مراقبت ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

افزایش محسوس بیماران سرپایی کرونا در خراسان رضوی

وی با اشاره به افزایش محسوس تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا گفت: بهترین راهکار برای پیشگیری از ورود به موج جدید کرونا، رعایت رعایت دستورهای بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ویروس اُمیکرون قدرت انتقال و انتشار بالایی دارد از این رو همه سطوح خدمات رسانی در حوزه‌های بهداشت و درمان برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند.

دکتر پهلوان تاکید کرد: در صورت بروز علائم شبیه به سرماخوردگی، افراد برای بررسی بیشتر می‌توانند به مراکز سطح یک که شامل مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه‌ها هستند مراجعه و از حضور مستقیم در بیمارستان‌ها خودداری کنند.

وی همچنین گفت: همه مراکز واکسیناسیون آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند.

انتهای پیام

منبع: صداو سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.