فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف مقادیر ی فرآورده‌های سوختی طی چند رشته عملیات در نوار مرزی این استان خبر داد.

دستگیری ۲۵ قاچاقچی سوخت در مرزهای بلوچستان/ ۲ میلیارد داروی قاچاق کشف شد

به گزارش قدس انلاین، سردار رضا شجاعی  اظهار داشت: مرزداران سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای مأموریت ‌ موفقیت ‌ آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: ماموران طی چند رشته عملیات موفق شدند ضمن دستگیری ۲۵ نفر قاچاقچی، ۶ فروند شناور، ۱۵ دستگاه خودرو، ۴ دستگاه موتورسکلیت و مقدار ۲۹ هزار و ۱۷۰ لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق کشف کنند.

وی افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله ‌ قاچاق ۱۰ میلیارد ۹۲۱ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار شجاعی در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا، مرزبانان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با بررسی دقیق جهت شناسایی و دستگیری سودجویان به سطح حوزه استحفاظی اعزام شدند.

وی افزود: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت ۹۷ هزار و ۱۰۰ عدد قرص را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تقدیر از همکاری مطلوب مرزنشینان غیور منطقه با عزمی راسخ در جهت ارتقاء امنیت پایدار با هرگونه تجاوز مرزی و به ویژه با پدیده شوم قاچاق قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.