سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه در نتیجه سکوت تعمدی مدعیان دروغین ⁧‫حقوق بشر، ترور و کشتار فلسطینی‌ها، به رفتار روزانه صهیونیست‌ها بدل شده، بر مسؤولیت نهادهای بین‌المللی در حمایت از مردم فلسطین تأکید کرد.

کنعانی: ترور و کشتار فلسطینی‌ها، به رفتار روزانه صهیونیست‌ها بدل شده است

به گزارش قدس آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (یکشنبه) ۱۷ اردیبهشت ماه با انتشار تصاویری از شهدای فلسطینی که اخیرا توسط اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیده‌اند، در صفحه توئیترش نوشت: در نتیجه سکوت تعمدی مدعیان دروغین ⁧‫حقوق بشر، ترور و کشتار فعالان و مردم عادی فلسطین، به رفتار روزانه صهیونیست‌ها بدل شده است. 

وی افزود: نهادهای بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل برای حمایت از ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر مسؤولیت قانونی دارند.

کنعانی از هشتگ‌های «حقوق بشر فلسطینی‬» و «جان فلسطینی‌ها مهم است» استفاده کرده است.

‬⁩به گزارش فارس، شامگاه دیروز شنبه یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی در نزدیکی شهرک «صندله» واقع در فلسطین اشغالی به شهادت رسید. خبرگزاری سما در این باره گزارش داد، این جوان فلسطینی به نام «دیار عمری»، به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اسرائیلی به شهادت رسید. در فیلمی که منتشر شده، این صهیونیست به جوان فلسطینی که در داخل خودروی خود بوده است، حمله می‌کند.

از سوی دیگر، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی، در حمله صبح دیروز به یک اردوگاه در طولکرم، پس از درگیری شدید مسلحانه با نیروهای مقاومت، دو فلسطینی را به شهادت رساندند.

علاوه بر این، پنجشنبه پیش ۱۴ اردیبهشت نیز نظامیان صهیونیست در عملیاتی ویژه در قلب نابلس، موجب شهادت سه نیروی مقاومت از کتائب شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس شدند. نیروهایی که عامل عملیات «الاغوار» در ماه مبارک رمضان بودند و موجب هلاکت سه شهرک‌نشین صهیونیست شده بودند. ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که پس از به دست آمدن اطلاعات دقیق، دو نیروی حماس به نام‌های «حسن قطنانی» و «معاذ المصری» که حدود یک ماه پیش با انجام عملیات «الاغوار» موجب هلاکت سه شهرک‌نشین صهیونیست شده بودند، به شهادت رسانده‌ است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.