مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی از آمادگی کامل نیروگاه‌های کشور برای تولید برق پایدار در تابستان خبر داد.

آمادگی کامل نیروگاه‌های کشور برای تولید برق پایدار در تابستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، عبدالرسول پیشاهنگ که به منظور بررسی میزان پیشرفت کار پروژه‌های در حال اجرای تعمیراتی و رفع چالش‌های موجود از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید کرد، با تاکید بر اینکه فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، گفت: در تلاشیم با اتمام به موقع برنامه‌های تعمیراتی بتوانیم تمامی واحدهای نیروگاهی را با آمادگی کامل برای تامین برق پایدار روزهای اوج مصرف برق کشور در اختیار داشته باشیم.
وی با اشاره به افزایش تدریجی دمای هوا و ضرورت تأمین برق مورد نیاز مشترکان، بر جدیت بیشتر و تلاش جهادی کارکنان بخش تولید و آمادگی کامل واحدهای نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی قبل از ورود به ایام پیک مصرف تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، تولید پایدار انرژی و تامین برق مورد نیاز مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی دانست و افزود: در هوای گرم تابستان با توجه به ضرورت استفاده از سیستم‌های سرمایشی، مردم بحق انتظار دارند که برق مورد نیاز آنان بدون وقفه تامین شود، بنابراین برای ایفای این رسالت سنگین لازم است که همه واحدهای نیروگاهی آمادگی کامل را برای تولید حداکثری داشته باشند تا بتوانیم از آزمون دشوار تامین انرژی در ایام پیک مصرف امسال با موفقیت و سربلندی عبور کنیم.
پیشاهنگ با اشاره به اجرای فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور، یادآور شد: از ابتدای مهرماه سال گذشته به منظور تامین برق پایدار پیکِ تابستانِ امسال، ۱۰۰ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.