معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز از برگزاری مسابقات مینی والیبال دانش آموزان پسر در این استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

برگزاری مسابقات مینی والیبال دانش‌آموزان پسر در البرز

به گزارش قدس آنلاین، سید مسلم رئیسی  از برگزاری مسابقات مینی والیبال دانش آموزان پسر در این استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

وی افزود: مسابقات مینی والیبال دانش آموزان پسر استان البرز انتخابی تیم استان به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در سالن سرداران شهید برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز بیان کرد: مسابقات انتخابی مینی والیبال مقطع ابتدایی جهت شرکت در مسابقات دانش آموزی کشوری در تابستان ۱۴۰۲ با شرکت ۱۲۰ دانش‌آموز از منطقه‌های هشتگانه استان البرز به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان منتخب این مسابقات جهت تشکیل تیم مینی والیبال دانش آموزی استان البرز برای شرکت در مسابقات کشوری دانش آموزی انتخاب شدند.

رئیسی در ادامه به نتایج مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان متوسطه اول پسر در مرحله استانی اشاره و عنوان کرد: مقام اول انفرادی این دوره از مسابقات را حسین عباسی از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج به خود اختصاص داد.

وی گفت: معین وقاری از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج مقام دوم انفرادی را در مرحله استانی به دست آورد.

وی یادآور شد: مقام سوم مشترک انفرادی هم توسط " علی صابری " از آموزش و پرورش از ساوجبلاغ و " پویان دشتی " از ناحیه سه کرج کسب شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز افزود: در این دوره از مسابقات به ترتیب مقام اول و دوم را تیم‌های آموزش و پرورش ناحیه سه و چهار کرج و مقام سوم مشترک تیمی را کرج یک و ساوجبلاغ از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.